DIJOUS, 18/04/2024 | 10:19 h

El 30 de desembre finalitza el termini per sol•licitar presencialment els ajuts per a la compra de llibres de text

27/12/2016

El proper divendres 30 de desembre finalitza el termini per sol•licitar presencialment a l’Ajuntament d’Abrera els ajuts per a la compra de llibres de text, material autoeditat, ordinador, tauleta digital i continguts educatius digitals. I el dissabte 31 de desembre per sol•licitar l’ajut per via electrònica.

L’ajuda s’adreça a tots els alumnes empadronats a Abrera i matriculats en centres educatius públics o concertats en els cursos d’ensenyament obligatori, des de P3 a 4t d’ESO.

A més concedim un ajut econòmic de 75 € per a l’adquisició de l’ordinador o la tauleta digital, així com una subvenció del 50% del cost dels continguts educatius digitals, en el marc de l’aposta dels centres educatius per a l’ús de les tecnologies a l’aula.

Igualment, per als alumnes matriculats en escoles d’educació especial, l’ajut és del 50% del cost del material didàctic.

L’imprès de sol·licitud el trobareu al mateix Ajuntament o a la pàgina web municipal, a la pàgina Ajuts d’Educació. La sol·licitud es pot presentar presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana o per via electrònica a través de la seu electrònica d’aquesta pàgina web. Per fer-ho és necessari tenir el DNI electrònic.

Signatura dels convenis
L’alcalde, Jesús Naharro, va signar el dimarts 29 de novembre els convenis d’aquests ajuts amb les representats de les AMPA de les escoles i de l’institut i les directores de les tres escoles del municipi.

Segons aquest acord, les famílies que compren els llibres directament a les AMPA de les escoles Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch, Josefina Ibáñez i de l’Institut Voltrera ja paguen només la meitat del cost del material adquirit.