DIMECRES, 26/09/2018 | 00:51 h

• Cristaleria Aguilera

Guanyadors del VI Concurs d’Aparadors Nadalencs

27/12/2016

L’aparador nadalenc de la Papereria Abrera ha estat el guanyador del VI Concurs d’Aparadors Nadalencs, organitzat pel Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera. Moltes felicitats

El jurat ha destacat l’originalitat, el respecte amb el medi ambient, i l’ús de materials propis en l’aparador de la Papereria Abrera. “Tot i la simplicitat de la intervenció es valora de manera molt positiva la idea de partida: un arbre de Nadal format per llibres vells, amb l'afegit que la gran majoria són de la mateixa tonalitat de color verd. El conjunt destaca per la simplicitat i per l'harmonia”, ha destacat el jurat.

El premi a la millor pàgina web i xarxes socials ha estat per a la Floristeria Nacho Flores. Segons el jurat, “En les xarxes socials com Facebook, destaca per escenificar i recrear un ambient nadalenc amb objectes propis de l’establiment”.

El premi al millor aparador en la modalitat de reciclatge per a la Farmàcia El Passeig. Pel jurat, “Destaca l’esforç en fer servir elements propis de l'establiment. Es valora molt positivament la capacitat de crear ambients nadalencs amb materials del comerç”.

I el premi popular ha estat per a l’establiment Estètica Rosana.

Participants d’enguany
Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem als guanyadors i agraïm la col·laboració a tots els establiments que han participat en el concurs: Bambi, Vitalfruits, Artesanía y Modas Rosa, Estètica Rosana, Papereria Abrera, Pastissería Duch, Ferreteria Escorpio, Mariola Moda intima, Floristería Nacho Flores, Farmàcia El Passeig, Remarc, Kasia Moda, Occhiali, El Món de les xuxes, Esports Abrera, Perruqueria Pamen, Myriam Val Boutique, Farmàcia Rocamora, Forn de l'Esglèsia,  Mas K corte.

25 anys de comerç a Abrera
Els establiments Cristaleria Aguilera i Gesis Gestoria han estat reconeguts amb una placa commemorativa pels seus 25 anys d’activitat comercial al nostre municipi. L’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, van visitar els establiments el 12 de desembre passat per fer entrega.