DIMARTS, 14/08/2018 | 19:25 h

• Festa 80's90's...2016

Exhaurides les entrades per la Festa 80's/90's...2016 i la Festa Jove

19/12/2016

Divendres passat, 16 de desembre, es van exhaurir les entrades per les dues festes de revetlla de Cap d’Any que organitzem des de les Regidories de Joventut i Cultura de l’Ajuntament d’Abrera.

A la una del migdia es van vendre les darreres entrades de les 370 que es van posar a la venda per la Festa 80's/90's...2016, Revetlla de Cap d’Any, que tindrà lloc al Gimnàs de l’Escola Francesc Platón i Sartí.

La festa, a càrrec de DJ Emilio, començarà a les 00.30 hores de la nit i finalitzarà a les 05.00 hores del matí del primer dia de l’any 2017.

A les sis de la tarda es van exhaurir les 1.700 entrades per la Festa Jove, Revetlla Jove de Cap d’Any, que tindrà lloc al Pavelló Esportiu Municipal. La festa anirà a càrrec de Jordi Fajardo i Big Friday. Començarà a les 00.30 hores de la nit i finalitzarà a les 05.00 hores del matí.

El mateix dia de les revetlles no es podran adquirir entrades.

La venda anticipada d’entrades per les dues festes de Cap d’Any va començar el dijous, 15 de desembre, al Centre Polivalent. Tot i que hi havia cinc dies de venda, el gran nombre de persones interessades en comprar entrades el primer dia va provocar llargues cues.  La gran afluència de persones es va repetir el segon dia, divendres 16 de desembre, i es van exhaurir les entrades. Així doncs, la venda prevista per avui, 19 de desembre, demà i demà passat, 20 i 21 de desembre, queda cancel·lada.

Des de l’Ajuntament d’Abrera preguem que disculpeu les molèsties.