DIVENDRES, 29/03/2024 | 08:01 h

Finalitza la primera edició de l’Espai Nap-Buf

13/12/2016

Nou famílies del nostre municipi han participat en la primera edició d’aquest curs de l’Espai Nap-Buf, que ha finalitzat aquest dimarts, 13 de desembre. Aquest és un servei educatiu municipal per a famílies amb nadons durant el seu primer any de vida.

L’Espai Nap-Buf té com a principal objectiu oferir a les famílies orientació i suport en la criança i educació dels seus fills. Tenir un fill o filla és una experiència molt intensa en la vida de les persones, que genera expectatives i il·lusions i, que alhora, desvetlla dubtes i ansietat que val la pena compartir.

Mares, pares i professionals comparteixen experiències i estableixen una relació d’ajuda mútua sobre la lactància, la introducció dels nous aliments, la nit i la son, la cura de la mare i del nadó, les seves necessitats, el procés evolutiu de l’infant de 0 a 3 anys, els jocs, els límits, les emocions, el massatge infantil...

Com funciona?
Organitzem tres edicions gratuïtes en cada curs escolar (d’octubre a desembre, de gener a març, d’abril a juny) de 10 sessions cadascuna d’elles. Les sessions es fan els dimarts de 10.30 h a 12 h en una sala del Casal d’Avis.

La propera edició es realitzarà del 17 de gener al 21 de març de 2017.

Informació i inscripcions al Departament d’Educació:

A l’adreça electrònica abreraeduca@ajuntamentabrera.cat o trucant al tel. 93 770 03 25 (extensió 2).