DIMARTS, 14/08/2018 | 23:12 h

• Signatura dels convenis amb les AMPA i escoles d'Abrera

Signatura dels convenis amb les escoles i l'institut per a la subvenció dels llibres de text

13/12/2016

Amb l’objectiu d’ajudar a les famílies en la formació dels nens i els joves, des de l’Ajuntament d’Abrera subvencionem un curs més la compra de llibres de text, material autoeditat, ordinador, tauleta digital i continguts educatius digitals.

L’alcalde, Jesús Naharro, va signar el dimarts 29 de novembre els convenis d’aquests ajuts amb les representats de les AMPA de les escoles, de l’institut i les directores de les tres escoles del municipi. Segons aquest acord, les famílies que compren els llibres directament a les AMPA de les escoles Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch i Josefina Ibáñez i de l’Institut Voltrera ja paguen només la meitat del cost del material adquirit. L’ajuda s’adreça a tots els alumnes empadronats a Abrera i matriculats en centres educatius públics o concertats en els cursos d’ensenyament obligatori, des de P3 a 4t d’ESO.

A més, en el marc de l’aposta dels centres educatius per a l’ús de les tecnologies a l’aula, concedim un ajut econòmic de 75 € per a l’adquisició de l’ordinador o la tauleta digital, així com una subvenció del 50% del cost dels continguts educatius digitals.

Igualment, per als alumnes matriculats en escoles d’educació especial, l’ajut és del 50% del cost del material didàctic.

Les persones que comprin els llibres a través d’un comerç o per qualsevol altre mitjà, hauran de sol•licitar l’ajut a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera fins el 31 de desembre de 2016.

L’imprès de sol·licitud el trobareu al mateix Ajuntament o a la pàgina web municipal, a la pàgina Ajuts d’Educació.

La sol·licitud s’haurà de presentar, presencialment, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana o, per via electrònica (necessari disposar de DNIe), a través de la seu electrònica de la pàgina web municipal.