DIJOUS, 16/08/2018 | 19:58 h

• Obres al carril d'incorporació a l'autovia A-2, sentit Barcelona

Reducció del carril d'incorporació a l'autovia A-2, sentit Barcelona, al polígon industrial Sant Ermengol per les obres al Torrent Gran

9/12/2016

A patir d'aquest dimarts, 13 de desembre, el carril d'incorporació a l'autovia A-2 en sentit Barcelona del polígon industrial Sant Ermengol, davant de la benzinera HAMSA, es veurà afectat per les obres que s'estan fent al Torrent Gran, segons ens ha informat el Ministeri de Foment.

El carril es reduirà per disposar d'espai de treball en el costat oest de l'actuació al torrent. La restricció es durà a terme fins la finalització de les obres. Aquestes s'estan realitzant a bon ritme i s'acabaran el proper mes de febrer, segons ens va comunicar la Demarcació de Carreteres de l’Estat a Catalunya en una reunió celebrada a finals del mes d'octubre.

Millora hidràulica
Des de finals del passat mes de agost s’estan duent a terme obres de millora hidràulica en el Torrent Gran d’Abrera al seu pas per sota de la l’Autovia A-2 i a la via de servei lateral d’accés al nucli urbà d’Abrera i al polígon industrial Sant Ermengol.

Les obres consisteixen en substituir l’obra de drenatge actual per una de nova, amb una major geometria que l’actual. L’actuació del Ministeri de Foment manté tancada l’entrada principal a Abrera venint des de Barcelona.

Accesos recomanats
L’accés al nucli urbà per part dels turismes i motocicletes, es pot realitzar per les sortides, sentit Lleida, número 585 (Ca n’Amat i polígons industrials d’Abrera), 582A (C55 direcció Manresa) i 582B (polígon industrial Sant Ermengol i el Rebató).

Pel que fa a l’accés dels camions als polígons industrials Barcelonès i Sant Ermengol, només poden utilitzar les sortides, sentit Lleida, número 585 (Ca n’Amat i polígons industrials d’Abrera), i 582B (polígon industrial Sant Ermengol i el Rebató), també en sentit Lleida.