DIVENDRES, 19/04/2024 | 13:52 h

Tres, dos, un... Èxit de la Primera Encesa de Llums de Nadal a Abrera

5/12/2016

Ja ha arribat el Nadal! La plaça Pau Casals es va omplir divendres, 2 de desembre, de veïns i veïnes de totes les edats per assistir a la Primera Encesa de Llums de Nadal, un esdeveniment que va comptar amb la col•laboració de les escoles i diverses entitats del municipi.

El grup d’Abrera Big Friday va conduir la festa, que va comptar amb les actuacions de ball de les Zumberes de Rakel de Juventudes Rocieras, l’Escola Juan Antonio Garcia i Dance Move Crew. A més, 600 gots de xocolata desfeta ben calenta, acompanyada de coca, va ajudar a passar el fred a petits i grans.

A les sis de la tarda, i amb un compte enrere que va afegir emoció al moment, els delegats de tercer curs de primària de les escoles d’Abrera (Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch i Josefina Ibáñez) van realitzar l’encesa dels llums de Nadal, acompanyats per l’alcalde, Jesús Naharro, i el president de l’Associació d’Empresaris i Comerciats d’Abrera, Néstor Godino.

L’enllumenat de Nadal d’Abrera d’enguany presenta 450 figures realitzades amb tecnologia LED, que engalanaran els carrers del nostre municipi fins el proper dia 7 de gener de 2017.