DISSABTE, 20/04/2024 | 07:00 h

Animada presentació dels equips de la temporada 2016-2017 del Club Bàsquet Abrera

5/12/2016

El Pavelló Municipal d’Esports va acollir dissabte, 26 de novembre, l’animada presentació dels equips de la temporada 2016-2017 del Club Bàsquet Abrera. Els familiars dels jugadors i jugadores i simpatitzants de l’entitat van omplir un any més la graderia de la instal•lació esportiva.

El club té al voltant de 160 jugadors i jugadores, distribuïts en 14 equips i 15 entrenadors i entrenadores, a més dels nens i nenes de l’escola de bàsquet i els veterans. El CB Abrera porta 31 anys fomentant el bàsquet al nostre municipi. Per aquest curs, l’entitat aposta per la cantera i esdevenir un club més proper i participatiu.

La presentació va comptar amb la presència de l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, el regidor d’Esports, Salut i Gent Gran, Francisco Sánchez, i el regidor Miguel Carrión, els quals van participar en l’entrega de trofeus que es va realitzar a diferents membres de l’entitat esportiva, com l’expresident, Joan Urgell; l’entrenador, Juanjo Torán, i l’antic membre de la Junta, Francisco Javier Fernández.

Club solidari
Durant la presentació també es van recollir aliments per a Càritas Abrera i es va anunciar l’adhesió del club al manifest contra la violència de gènere impulsat per diverses entitats del municipi.