DISSABTE, 20/04/2024 | 13:39 h

Comiat de les regidores Guadalupe Marcos i Davinia Megías al Ple Municipal

28/11/2016

Les regidores de l’Equip de Govern Guadalupe Marcos i Davinia Megías van donar a conèixer les renúncies als seus càrrecs electes per motius personals a la sessió de control de govern del Ple Municipal celebrat dijous, 24 de novembre.

Guadalupe Marcos (PSC) ha estat regidora de l’Ajuntament d’Abrera durant nou anys. En aquest darrer mandat ha estat la Quarta Tinent d’Alcalde i ha encapçalat les regidories de Dones i Igualtat, Hisenda, Millora i Serveis Socials.

Davínia Megías (PSC) ha estat la Cinquena Tinent d’Alcalde en aquest mandat i regidora de Comunicació, Cultura i Joventut.

Reconeixement al treball realitzat
El Ple Municipal va agrair a les dues regidores el seu treball al servei dels ciutadans i ciutadanes d’Abrera. L’alcalde, Jesús Naharro, va expressar el seu reconeixement a la gran tasca que han realitzat a l’Ajuntament d’Abrera i va destacar el seu gran valor humà.

Les regidores es van acomiadar amb dues emotives intervencions. Des del públic, la tècnica d’Educació de la corporació, Maria Edo, va llegir un escrit de comiat per la Guadalupe Marcos i va desitjar el millor a Davinia Megías. Els parlaments van concloure amb forts aplaudiments.

Properament, Montserrat Navarro i Maria Teresa Novell s’incorporaran a l’Equip de Govern de l’Ajuntament com a regidores.