DIVENDRES, 19/04/2024 | 14:49 h

Abrera participa un any més al Gran Recapte del Banc dels Aliments de Catalunya

25/11/2016

Aquest divendres, 25 de novembre, i dissabte, 26 de novembre, s’han instal•lat tres punts de recollida a quatre establiments comercials del municipi: Mercadona, al Mercat Municipal d’Abrera; Caprabo, al Montserrat Centre Abrera; Sorli Discount, al carrer Martorell; i Bon Àrea a la plaça del Doctor Trueta.

La iniciativa està coordinada per Càritas Abrera i enguany, com a novetat, es recullen productes frescos a les parades del Mercat Municipal d’Abrera destinades de forma exclusiva al Banc dels Aliments d’Abrera. La resta de productes es duran a la central del Banc dels Aliments de Barcelona i des d’allà es distribuiran a tots els municipis.

Pel que fa als aliments, es demanen especialment productes que no es facin malbé, com ara conserves, preferentment en llauna, oli, o aliments per a infants. El Gran Recapte es du a terme en horari comercial, als quatre punts de recollida que comptaran amb voluntaris de Càritas Abrera que es distribueixen en tres torns: matí, migdia i tarda-vespre.

Mercadona Abrera

Carrer Martorell, 20