DIJOUS, 16/08/2018 | 04:22 h

• Avinguda de Ca n'Amat. Abrera
  • Plànols. Ruta alternativa, obres a l'avinguda Ca n'Amat

Obres de millora de la calçada de l’avinguda Ca n’Amat

23/11/2016

Els propers dies 1, 2, 3 i 4 de desembre es realitzaran obres de millora a la calçada de l’avinguda Ca n’Amat. S’asfaltarà tota la via en el tram entre la rotonda del carrer Hostal de Pi, a l’entrada Nord de l’empresa Seat, i a la rotonda del carrer Can Noguera.

Els dies 1 i 2 de desembre, la circulació en direcció al barri de Ca n’Amat es realitzarà per les següents vies alternatives: carrer Hostal del Pi, avinguda Energia i carrer Can Noguera.

Els dies 3 i 4 de desembre, dissabte i diumenge, es tallarà totalment la circulació a l’avinguda Ca n’Amat. Les vies alternatives de pas seran el carrer Hostal del Pi, l’avinguda Energia i el carrer Can Noguera.

Prohibició d’estacionament

També quedarà prohibit l’estacionament a l’avinguda Ca n’Amat, al tram comprès entre la rotonda de l’Hostal del Pi, entrada nord de l’empresa Seat, i la rotonda del carrer Can Noguera, des de les 8.00 hores del dia 1 de desembre.

Consulteu als documents adjunts o a les imatges els plànols amb les rutes alternatives.