DIMECRES, 15/08/2018 | 01:15 h

• Teatre Fòrum. Auditori del Centre Polivalent d'Abrera

Més de 200 alumnes de l’Institut Voltrera participen en una nova edició de teatre-fòrum

21/11/2016

Amb motiu de la celebració, el proper 25 de novembre, del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, des de les regidories de Joventut i Dones i Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera vam organitzar una nova edició de teatre-fòrum, adreçat al alumnes de 3r i 4t d'ESO de l'Institut Voltrera del nostre municipi.

Les dues sessions de teatre-fòrum van tenir lloc divendres, 18 de novembre, a l’auditori del Centre Polivalent i van anar a càrrec de la companyia NUS teatre i acció social. Més de 200 alumnes van participar activament en la resolució de les problemàtiques plantejades per aquests grans professionals.

NUS és una associació dedicada a la intersecció entre Teatre i Acció Social. Són professionals en els àmbits de les arts escèniques i la recerca i acció psicosocial. En aquesta ocasió vam gaudir del teatre-fòrum #1000likes, obra innovadora i actual que connecta als joves a les noves tecnologies i els porta a plantejar-se la seva manera d'actuar a les xarxes. També vam veure És de conya?, una obra amb un llarg recorregut plantejada com un viatge per la socialització de gènere, l'amor romàntic i les violències subtils en la parella, on ningú queda impassible davant l'acció.

Des de les regidories de Joventut i Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera esperem que aquest teatre-fòrum ajudi els joves a reflexionar sobre aquests temes tan complexos i quotidians, a la vegada.