DILLUNS, 12/11/2018 | 23:36 h

• Presentació del Servei de Mediació a les entitats

Presentem el Servei de Mediació a les entitats d’Abrera

15/11/2016

L’Auditori de la Casa de Cultura va acollir dimarts, 8 de novembre, una xerrada informativa per presentar el nou Servei de Mediació de l’Ajuntament d’Abrera a les entitats del municipi. A l’acte va assistir l’alcalde, Jesús Naharro i la regidora de joventut, cultura i comunicació, Davinia Megías, i una representació de les entitats locals.

La mediadora municipal, Jessica Ahaik, va explicar a la xerrada en que consisteix la mediació, els seus principis, com es pot sol·licitar el servei i els beneficis que comporta.

Es preveu que des del Servei de Mediació Ciutadana es realitzin més activitats de difusió, tallers i activitats per tal de donar a conèixer la mediació entre els veïns i veïnes d’Abrera.

El nou Servei de Mediació Ciutadana de l'Ajuntament d'Abrera va entrar en funcionament el 18 de maig de 2016. Des del consistori hem impulsat aquest nou servei, que trobareu tots els dimecres a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, OAC, a la planta baixa de l’Ajuntament, de 9 a 14 hores i de 16.30 a 19 hores.

Què és la mediació?
La mediació és un mètode pacífic de gestió i resolució de conflictes en que un tercer, neutral i imparcial (el/la mediador/a), crea un espai de diàleg, confidencial, en el que ajuda i acompanya a les persones perquè elles mateixes puguin trobar solucions satisfactòries al seu conflicte.

Què és el Servei de Mediació Ciutadana?
És un servei públic i gratuït, adreçat a la ciutadania d’Abrera, on s'ajuda a prevenir, gestionar i resoldre els diferents conflictes de convivència, que sorgeixen en les relacions entre les persones, de manera pacifica, imparcial i confidencial.

Trobareu més informació a la pàgina del Servei de Mediació.