DIMECRES, 15/08/2018 | 01:16 h

• Concert Escola de Música Municipal

L’Escola Municipal de Música participarà al Concert de Santa Cecília de la Unió Musical del Bages

11/11/2016

Tres alumnes de l’Escola Municipal de Música del nostre municipi participaran al concert de Santa Cecília, que tindrà lloc al Teatre Conservatori de Manresa el proper diumenge, 13 de novembre, a les dotze del migdia. Els alumnes tocaran i cantaran amb la Banda de la Unió Musical del Bages.

Els participants són Lídia Puig Bel, que cantarà amb la Coral, Marina Heredia Cinca, que tocarà la trompeta, i Álvaro Negrillo Fernández, que tocarà el Baix elèctric.

Dia de la Música

El 22 de novembre se celebra el Dia de la Música en honor de Santa Cecília, la seva patrona. Durant segles, aquesta diada es commemorava amb una processó amb tota classe d'instruments. Per aquest motiu, ja des de fa molts anys, la Unió Musical del Bages convida als alumnes de les escoles de música dels voltants de Manresa a participar en el seu concert. La nostra escola hi ha participat en diverses edicions, aquesta serà la quarta vegada. Habitualment era un concert instrumental però enguany hi han incorporat també una Coral.

Els alumnes han preparat cinc obres que oferiran juntament amb la Banda de la Unió Musical. A la primera part la banda oferirà una selecció del seu repertori.

Per tothom que hi vulgui assistir, les entrades es vendran a partir de les 11 hores del mateix diumenge a 3 € a les Taquilles del Teatre Conservatori (C/ Mestre Blanch, número 4 de Manresa).

Esperem que el públic assistent, els professor i sobretot els alumnes passem tots plegats un matí ben especial gaudint de la música!