DISSABTE, 22/09/2018 | 09:10 h

• Reunió amb la Direcció General d’Infraestructures de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya

Ens reunim amb la Direcció General d’Infraestructures de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya per estudiar el futur de la C-55

8/11/2016

La protecció acústica i la millora dels accessos actuals al nucli urbà des de la carretera de Manresa (C-55) han estat el temes principals de la reunió que hem mantingut aquest dilluns 7 de novembre amb la Direcció General d’Infraestructures de Mobilitat (DGIM) de la Generalitat de Catalunya.

Respecte a la protecció acústica, en les pròximes setmanes la Generalitat donarà a conèixer una proposta de protecció acústica al carrer Manresa a executar molt properament. Aquesta actuació es farà tenint en compte la compatibilitat amb una futura millora dels accessos.

Variant de la C-55

Des de l’Ajuntament hem demanat que el Pla Director Urbanístic d’Infraestructures (PDUI) prevegi una variant de la C-55 i que s’anul·li el traçat de l’autovia de connexió de l’A-2 i la B-40 pel marge esquerra del riu Llobregat. Així mateix, hem demanat que el PDUI tingui en compte un Pla de Mobilitat actual i futur per projectar les infraestructures necessàries i la millora de les actuals en l’àmbit de la ròtula Martorell-Abrera.

En la reunió, realitzada a les oficines de la DGIM a Barcelona, han participat l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, el regidor d’Urbanisme i Mobilitat, Albert Roca, i els arquitectes Antoni Muñoz i Eduard Rusiñol dels Serveis Tècnics. De la Direcció General d’infraestructures de Mobilitat de la Generalitat han assistit el director general,  Javier Flores, el subdirector general de programació i execució, David Prat,  i el subdirector general d'explotació viària, Ferran Camps.