DIVENDRES, 29/03/2024 | 06:50 h

PIJ la Garsa d'Abrera: Centre de Garantia Juvenil pioner en el Baix Llobregat Nord!

7/11/2016

Saps que si estàs registrat a la Garantia Juvenil tindràs més avantatges per ser contractat per les empreses? A més, en el marc de la Garantia Juvenil es posarà al teu abast un ventall de recursos i serveis per a què puguis formar-te, tenir una experiència laboral o trobar una feina.

El Punt d’Informació Juvenil (PIJ) la Garsa som el primer Servei d'Informació juvenil del Baix Llobregat Nord adherit als Centres de Garantia Juvenils de la Injuve (Instituto de la Juventud) des de juny de 2016.

Ara apuntar-se a la Garantia Juvenil és més fàcil que mai: al PIJ la Garsa generem al moment i de forma gratuïta el teu usuari/contrasenya per poder inscriure't en el Sistema de la Garantia.

A més, si has tingut algun problema en el procés d’inscripció o vols modificar les dades del teu perfil  també  t'ajudem. El nostre horari és de dilluns a divendres de 16 a 20 h. Però per atendre't millor et preguem demanis cita prèvia trucant al 93 770 43 34. Ens trobaràs al Casal de Joves d'Abrera (Centre Polivalent, plaça del Rebató, 1) del nostre municipi.