DIMECRES, 19/09/2018 | 05:12 h

• VI Pujada Doga Santa Maria de Vilalba - Ullastrell. 1er Memorial Lluís Costa

• VI Pujada Doga Santa Maria de Vilalba - Ullastrell. 1er Memorial Lluís Costa

Esports: èxit de la VI Pujada Doga Santa Maria de Vilalba - Ullastrell. 1er Memorial Lluís Costa

2/11/2016

El cap de setmana, 22 i 23 d'octubre, es va disputar la VI Pujada DOGA Santa Maria de Vilalba - Ullastrell, prova organitzada per l'entitat Club esportiu i Gas Factory Marc Gené. Amb 87 vehicles inscrits, la cursa va ser tot un èxit de participació.

La prova automobilística va tenir lloc a la carretera BV 1202, en un traçat de 3,775 km conegut com “El suro”. La prova va ser puntuable pel Campionat de Catalunya de Pilots de Muntanya, entre d'altres competicions d'aquesta especialitat.

Homenatge a Lluís Costa

Amb la sisena edició de la cursa s'ha homenatjat a Lluís Costa, un dels impulsors de la prova, que va morir fa uns mesos. Feia deu anys que no es disputava la Pujada Doga Santa Maria de Vilalba – Ullastrell, una de les proves destacades de l'automobilisme català. La cursa va provocar una gran expectació i va comptar amb un nombrós públic.

Consulteu els resultats de la prova (veieu pdf)