DIMARTS, 14/08/2018 | 23:10 h

• APP Connecta't a Abrera!

Comunicació: estrenem aplicació per a dispositius mòbils, l’app Connecta’t a Abrera!

29/10/2016

Des de l’Ajuntament d’Abrera volem facilitar l'accés a la informació municipal. Per aquest motiu, posem al servei de la ciutadania un nou canal de comunicació: l’app Connecta’t a Abrera! Disponible gratuïtament per les plataformes Android i iOS.

Connectat’ a Abrera és el nom de la nova app de l’Ajuntament d’Abrera, que podeu instal·lar als vostres telèfons mòbils i tablets. En aquesta nova aplicació podreu consultar notícies, l’agenda, ofertes d’ocupació o el directori d’adreces del municipi. També podreu rebre notificacions amb avisos d’incidències o informacions d’interès general.

Descarregueu-vos la nova app de l’Ajuntament d’Abrera a l’aplicació Google Play (Android) o a l’APP Store (iOS).