DIVENDRES, 29/03/2024 | 12:45 h

Sanitat: ampliació dels horaris dels cementiris del 29 d’octubre a l’1 de novembre

27/10/2016

L’horari d’obertura dels tres cementiris del nostre municipi s’amplia del 29 d’octubre a l’1 de novembre fins les 21 hores en previsió de l’augment d’afluència de visites per la festivitat de Tots Sants.

L’horari dels cementiris municipals (cementiri vell, cementiri nou i cementiri de Santa Maria de Vilalba) entre els mesos d’octubre i maig és de 8 del matí a les sis de la tarda. Durant els dies, 29, 30, 31 d'octubre i 1 de novembre, però, l’ampliem per donar cobertura a l’augment d’afluència de visites per la celebració de la festivitat de Tots Sants.

Així, tots els ciutadans i ciutadanes que ho desitgin podran retre homenatge als seus difunts fins les 9 del vespre.