DILLUNS, 24/09/2018 | 23:49 h

• Vaga d'Estudiants d'ESO i Batxillerat contra les revàlides

Ensenyament: donem suport als estudiants d’ESO i Batxillerat que avui fan vaga contra les revàlides i per la derogació de la LOMCE

26/10/2016

El Sindicat d'Estudiants i la Confederación Española de Asociaciones de Padres y Madres de Alumnos (CEAPA) han convocat per avui, dimecres 26 d’octubre, una vaga general educativa contra les revàlides i per la derogació de la LOMCE. Estudiants de tercer i quart d’ESO i de Batxillerat de l’Institut Voltrera d’Abrera han fet vaga amb el permís dels seus pares.

Els estudiants abrerencs s’han concentrat a les 12 del migdia a la Plaça de la Constitució, davant l’Ajuntament. L’alcalde, Jesús Naharro, ha rebut el grup de joves i els ha manifestat el màxim suport del consistori. “La seva reivindicació és la nostra”, ha manifestat.

Seguidament, els estudiants han iniciat una marxa que ha finalitzat a l’Institut Voltrera d’Abrera.

Revàlides franquistes
El Sindicats d’Estudiants qualifica les revàlides aprovades per decret pel govern en funcions del PP de “franquistes”, ja que suposen multiplicar l’actual prova de la selectivitat per tres, “establint així un triple filtre amb el que es rebutjarà a centenars de milers de joves d’entre 15 y 17 anys”, expliquen a la seva pàgina web.

• Jesús Naharro, alcalde d'Abrera

• Representant dels estudiants en vaga