DIJOUS, 16/08/2018 | 04:27 h

• Reunió organització Reis Mags

Entitats culturals: èxit de participació en la reunió d’organització de la Cavalcada de Reis

25/10/2016

La Sala de Plens de l’Ajuntament d’Abrera es va omplir divendres passat, 21 d’octubre, en la reunió per l’organització de la Cavalcada de Reis 2017. Des de la Regidoria de Cultura vam organitzar la trobada juntament amb la comissió de Reis i la comissió de Patges.

A l’inici de la reunió, l’alcalde, Jesús Naharro, va donar les gràcies a totes les persones que fan possible una de les festes més entranyables de l’any, l’arribada dels Reis Mags d’Orient al nostre municipi.

Novetats

La comissió de Reis ja disposa de nou local per treballar en la propera cavalcada, al carrer Sant Jaume, 32. El trasllat des de la nau de la brigada al nou local es farà properament.

Aquest any, com a novetat i si no hi ha cap contratemps, hi haurà una nova carrossa. El final del recorregut variarà per les obres de l’A-2. S’informarà del recorregut en aquesta pàgina web.

La comissió de Reis ja està treballant per enllestir les tasques tots els dissabte de 17 hores a 20 hores al local de la brigada, al carrer Sant Jaume.

Hi haurà una nova reunió per a la organització dels nens i nenes a les carrosses a principis de desembre. Des de l’Ajuntament d’Abrera us informarem de la data i lloc.