DIMARTS, 14/08/2018 | 08:52 h

• Cursos Promoció Econòmica

Promoció Econòmica: cursos de geriatria i neteja amb pràctiques en empreses

25/10/2016

Les persones residents a Abrera en situació d’atur que estiguin inscrites al Servei Local d’Ocupació d’Abrera poden apuntar-se al curs de neteja de superfícies i mobiliari en oficines i locals i al curs d’atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials, que organitza el Departament de Promoció Econòmica. Ambdós cursos inclouen pràctiques en empreses.

El curs de neteja de superfícies i mobiliari en oficines i locals inclou els següents continguts: Neteja de sòls, parets i sostres. Neteja de mobiliari ubicat en interior d’espais. Neteja de vidres. Neteja i tractament de superfícies en edificis i locals utilitzant maquinària i pràctiques en empreses.

En total, el curs consta de 150 hores de classe teòriques i 80 hores de pràctiques. Les classes tindran lloc a les aules de promoció econòmica, de dilluns a divendres, de 9.15 hores a 14.15 hores, de dilluns a divendres.

Formació en geriatria

El curs d’atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials inclou els següents continguts: preparar i donar suport a les intervencions d'atenció a les persones i al seu entorn en l'àmbit institucional indicades per l'equip interdisciplinari. Desenvolupar intervencions d'atenció física dirigides a persones dependents en l'àmbit institucional. Desenvolupar intervencions d'atenció sociosanitària dirigides a persones dependents en l'àmbit institucional. Desenvolupar intervencions d'atenció psicosocial dirigides a persones dependents en l'àmbit institucional i pràctiques laborals en empreses.

En total, el curs consta de 370 hores de classes teòriques i 80 hores de classes pràctiques. Les classes tindran lloc a les aules del Departament de  Promoció Econòmica, de dilluns a divendres, de 9.15 hores a 14.15 hores, de dilluns a divendres.

Informació i inscripcions

Els cursos començaran pròximament. Trobareu tota la informació al Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera, que es troba al Mercat Municipal, 1a. Planta. Rambla del Torrentet, 16 - C / Martorell, 20 d’Abrera.

Tel.: 937700102 - Fax: 937701736  / e-mail: promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat

Horari: de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres de 16.30 h a 19 h