DISSABTE, 18/08/2018 | 02:58 h

• Festa Cap d'Any

Concurs per la llicència d’ocupació temporal per prestar el servei de bar de la Festa de Cap d’Any i de la Festa Major Jove

21/10/2016

Aquesta setmana s'han publicat les bases del concurs per la llicència d'ocupació temporal per prestar el servei de bar de la Festa de Cap d'Any i de la Festa Major Jove. La novetat d'aquest any és que les entitats i les persones jurídiques es poden presentar per gestionar les dues barres, però també poden optar només a portar una barra, o la de Cap d’Any o la de Festa Major Jove.

No és obligatori presentar-se per gestionar totes dues barres de bar. Les propostes s’han de presentar de forma individual, una proposta per cada barra, al registre general de l’Ajuntament d’Abrera, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), en un sobre tancat, acompanyades d’una instància on constin les dades de l’entitat o persona jurídica interessada.

Les propostes han d’incloure la següent informació:

Número de persones que desenvoluparan el servei de bar. Per obtenir puntuació haurà de prestar-se el servei amb més de 6 cambrers/es i 1 taquiller/a.

Estar en possessió o no de la formació sobre Dispensació responsable de begudes alcohòliques.

Preus reduïts. Descripció dels preus de les begudes.

Venda d’altres productes. Presentar llistat de productes i els seus preus corresponents.

Repartiment d’obsequis (com samarretes, bosses de cotilló als participants de la Festa de Cap d’Any, etc).

Trobareu tota la informació sobre els concursos fent clic aquí

El termini per presentar les ofertes finalitzarà el dia 3 de novembre a les 14 h.