DIMECRES, 19/09/2018 | 20:52 h

• Club de Lectura Infantil. Biblioteca Josep Roca i Bros

El Club de lectura infantil de la Biblioteca Josep Roca i Bros inicia la temporada

19/10/2016

Aquest dimarts ha començat la segona temporada del Club de lectura infantil de la Biblioteca Josep Roca i Bros d’Abrera. El club de lectura s’adreça a infants de quart, cinquè i sisè de primària. Consta de sis sessions i les reunions es faran el segon o tercer dimarts de cada mes, d’octubre a març.

Durant les sessions, els participants opinen sobre la lectura feta cada mes, el protagonista, la història... Es fomenta que siguin trobades participatives i divertides. Les moderadores són dues persones amb una llarga trajectòria educativa al nostre municipi, que col·laboren amb aquest projecte de foment de la lectura: Carmen Amaro i Antònia Solà.

En la primera sessió s’ha presentat el club: moderadors i títols que es llegiran. També s’ha entregat el primer llibre, de l’escriptora Care Santos, qui visitarà la biblioteca el proper 25 d’octubre, de manera que els nens i nenes podran conèixer i parlar amb l’autora del llibre que s’estaran llegint.

La resta de lectures són variades en temàtiques i autors, i s’han triat entre molts títols amb l’objectiu que siguin el màxim d’engrescadores per als infants.

Estem segurs que amb aquesta iniciativa els nens i nenes podran gaudir i compartir la seva experiència lectora. La biblioteca Josep Roca i Bros agraeix a Carmen Amaro i Antònia Solà la seva col·laboració amb el projecte.