DIMARTS, 14/08/2018 | 21:21 h

• Ajuntament d'Abrera

L’Ajuntament romandrà tancat els dissabtes a partir del dia 1 d’octubre de 2016

28/9/2016

Les dependències de l’Ajuntament d’Abrera romandran tancades tots els dissabtes de l’any a partir del proper dissabte, 1 d’octubre. El nou horari s’aplicarà tenint en compte l’aplicació de la nova Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Aquesta llei introdueix el còmput de terminis per hores i la declaració dels dissabtes com a dies inhàbils a partir del dia 1 d’octubre de 2016, unificant el còmput de terminis en l’àmbit administratiu i judicial.

Seu electrònica i correus
Els ciutadans i ciutadanes que necessitin registrar documents en dissabte poden fer-ho igualment dirigint-se a l’oficina de correus o bé per Internet, a la seu electrònica de l’Ajuntament.