DIMARTS, 16/04/2024 | 14:30 h

Ajuts per les empreses d’Abrera que contractin persones a l’atur

23/9/2016

Des de l'Ajuntament d’Abrera posem en marxa la 1a edició del Programa Complementari de Foment de l’ocupació, un pla públic d’ocupació que promou la contractació de persones aturades per part d’empreses d’Abrera.

L’ajuda  és per a contractes laborals d’una durada de mínim 3 mesos i recomanable de 6 mesos. En el cas que la durada del contracte sigui superior a la subvenció s’incrementarà en 100 euros per cada mes sencer addicional, sense que l’ import total de la subvenció pel període d’un any i els mesos addicionals pugui ser superior a 3.500 euros.

Si la jornada es inferior al 100%, la subvenció serà proporcional a la jornada establerta. Els contractes hauran d’incloure la clàusula següent: “El present contracte està finançat en tot/part amb càrrec a l’ajut atorgat en el marc del Programa Complementari de Foment de l’Ocupació i de Suport a la Integració Social”, en el Pla Xarxa de Governs Locals 2016-2019 de la Diputació de Barcelona, d’acord amb el corresponent règim de concertació”.

Aquestes subvencions tenen com a objectiu ajudar les empreses que decideixin donar feina a persones aturades, subvencionant-los part del cost empresarial de contractar una persona.

El departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d´Abrera pretén així incentivar les contractacions i també ajudar a les empreses instal·.lades al municipi. Les persones que es contractin a través d’aquest nou pla hauran d’estar en situació d’atur, empadronades a Abrera amb una antiguitat mínima d'un any des del mes de juliol, apuntades al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), constant-hi com a demandants actives de feina, i donades d’alta a la borsa de treball de l’Ajuntament.

Si esteu interessats a beneficiar-vos d’aquestes subvencions podeu contactar directament amb nosaltres a través del correu electrònic: promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.org  o en el telèfon 93 770 01 02, de dilluns a divendres de 9h a 14h i dimecres de 16.30 h a 19 h.