DIMECRES, 14/11/2018 | 12:16 h

• Escola Esportiva

594 infants han gaudit de les activitats del Casal d’Estiu i l’Escola Esportiva

14/9/2016

Un any més, des de l’Ajuntament d’Abrera hem dut a terme els programes del Casal d’Estiu i l’Escola Esportiva perquè els nostres infants puguin gaudir d’activitats al aire lliure, tant lúdiques com esportives.

Aquestes activitats s’han dut a terme durant el passat mes de juliol i han donat cobertura a 594 infants. 264 van assistir al Casal d’Estiu Municipal, adreçat a infants de tres a quinze anys; que van comptar amb un equip educatiu de trenta quatre professionals, entre coordinadores, directores, monitors i monitores.

Aquest estiu el Casal s’ha realitzat a l’escola Francesc Platón i Sartí, on els participants han gaudit dels tallers programats. També hi ha hagut sortides per l’entorn, així com dues fora del municipi. Els més grans s’han refrescat a la Piscina Municipal d’Estiu, i els menuts amb els jocs d’aigua al pati de l’escola.

A la cloenda del Casal va haver-hi animació infantil i canó d’escuma, on tothom, menuts i grans, van gaudir de la festa i del tancament de l’activitat.

A l’Escola Esportiva, organitzada pel Departament D’Esports i adreçada a infants de 6 a 15 anys, han participat 330 infants. Les activitats s’han desenvolupat a la Piscina Municipal d’Estiu, al Centre Aquàtic Municipal (CAM), al Pavelló Esportiu Municipal, a les escoles Josefina Ibáñez, i i Ernest LLuch, i altres espais lúdics de la població. Les sortides realitzades a Illa Fantasia, palau de gel, casa de colònies, Coves del Salnitre, La Granja, Castell de Gelida i la platja han completat l’oferta d’aquesta activitat esportiva.

Les inscripcions per la participació a les activitats aquest any van ser del 2 al 20 de maig al CAM. Recordeu aquestes dates. Si l’any entrant voleu que els vostres fills i filles participin de les activitats d’estiu, el mes de maig serà el moment de formalitzar-ne les inscripcions.