DIMECRES, 14/11/2018 | 12:16 h

• OFRENA FLORAL

Segona Festa Fi d’Estiu i celebració de l’11 de setembre. Participa-hi!

8/9/2016

El proper cap de setmana el nostre municipi acollirà diferents activitats organitzades per les regidories de Cultura, Acció Cultural i Joventut: la Segona Festa Fi d’Estiu #Abrera, Holi #Big Friday, l’inici del cicle Setembre Musical i la celebració de l’11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya.

Colors i música

Dissabte, dia 10 de setembre, us convidem a celebrar la fi de l’estiu i el vuitè aniversari del Casal de Joves d’Abrera a la Holi Party, que tindrà lloc a la Plaça Pau Casals a partir de les 17.30 hores. Des de les regidories de Cultura i Joventut hem organitzat aquest espectacle de colors i molta música, que anirà a càrrec del grup Big Friday. Les primeres mil bosses de pigment seran gratuïtes. Porteu samarreta blanca!

Música tradicional i jazz
La formació el Sextet de la Barítona iniciarà el cicle Setembre Musical a l’Hort de la Parròquia, dissabte a les 22 hores. Aquest és un grup format per músics destacats del món de la cobla, la música tradicional i el jazz. Podreu adquirir entrades i abonaments pel cicle, organitzat per la Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni, a l’Hort de la Parròquia a partir de les 21.30 hores. En cas de pluja el concert es traslladaria a la Casa de Cultura.

Ofrena floral
Diumenge 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, tindrà lloc la tradicional ofrena floral al Monument de Rafael Casanova. L’acte començarà a les 11.30 hores i participarem l’Ajuntament d’Abrera i diverses entitats del nostre municipi.

Havaneres
El grup Havana Xica oferirà un concert d’havaneres a la Plaça de Rafael Casanova el proper diumenge a partir de las 19 hores. Hi haurà rom cremat per a tothom!

Des de l’Ajuntament d’Abrera us desitgem una bona Diada i us convidem a participar en les activitats programades!