DIVENDRES, 19/04/2024 | 10:07 h
  • Xerrada alimentació i salut

Participa a les xerrades de promoció de la salut a la Casa de Cultura

31/8/2016

L’ansietat, la felicitat i l’alimentació són els temes que es tractaran a les xerrades de promoció de la salut, que tindran lloc a la Casa de Cultura del nostre municipi a partir de la tardor, com a continuació del cicle que es va iniciar el mes de juny amb la xerrada sobre la diabetis, i que s’aniran repetint de forma mensual.

Des de la Regidoria de Medi Ambient i Sanitat de l’Ajuntament d’Abrera organitzem aquestes xerrades, juntament amb l’ Equip d’Atenció Primària, EAP Abrera (Institut Català de la Salut) per tal d’acostar els hàbits saludables a tota la ciutadania.

Les xerrades tindran lloc a la Sala d’Actes de la Casa de Cultura (carrer Federico Garcia Lorca, número 17 d’Abrera) tres dimecres a la tarda. El calendari és el següent:

28 de setembre

L’ansietat centrarà la xerrada del proper 28 de setembre, que començarà a les 19 hores. L’impartirà el doctor Ferran Martinena, psicòleg i màster en clínica de salut mental.

26 d’octubre

“La nostra felicitat, un mirall de la nostra salut” és el títol de la xerrada del proper 26 d’octubre, que anirà a càrrec del doctor Álvaro Guallar Abadia, metge de l’Hospital de Martorell, i que començarà a les 18 hores.

30 de novembre

El Doctor Josep Alins Presas, metge de família ABS Abrera i responsable de la unitat de lípids i risc cardiovascular del SEA Abrera impartirà la xerrada "Alimentació i salut" el proper 30 de novembre, A partir de les 18 hores.

Envieu-nos els vostres suggeriments

Des de la Regidoria de Sanitat estem convençuts que aquestes xerrades programades seran del vostre interès i us invitem a participar-hi activament.

De la mateixa manera, us animem a que ens feu arribar els vostres suggeriments en relació als temes a tractar durant els propers mesos i farem el possible per a programar les futures xerrades en relació a les preocupacions i necessitats de tots els veïns i veïnes d’Abrera.

Podeu enviar un correu electrònic a les adreces:

serretmf@ajuntamentabrera.cat

charlasabs@gmail.com