DIMECRES, 19/09/2018 | 13:17 h

• Millores parcs agost 2016 3

• Millores parcs Abrera
  • Millores parcs d'Abrera

Invertim en la millora dels parcs i el mobiliari urbà en tot el municipi d'Abrera

24/8/2016

Des de l’Ajuntament d’Abrera destinem un total de 157.701 euros per millorar una sèrie de parcs infantils del poble. D’aquesta manera, afavorim la proximitat dels jocs als infants i promovem l’esbarjo a l’aire lliure en unes instal·lacions més segures.

Amb els canvis es substituiran elements de joc i d’infraestructura malmesos per l’antiguitat i els desgast de l’ús intensiu d'aquests parcs.

Les actuacions seran parcials o integrals, segons les necessitats de cada instal·lació, i es substituiran jocs, paviments, tanques i mobiliari urbà. Part de les obres les realitzaran personal del Pla d'Ocupació de l'Ajuntament d'Abrera.

Manteniment
Paral·lelament, la Brigada Municipal està duent a terme un tasca de control dels diferents parcs infantils: es detecten els components en mal estat, que s’ha de canviar, i es pinten diferents elements dels recintes.

• Albert Roca, regidor d'Obres i Serveis, Parcs i Jardins, Urbanisme i Mobilitat