DIMECRES, 19/09/2018 | 13:42 h

• Obres entrades Abrera sentit Lleida 1
  • Obres entrades Abrera sentit Lleida 2
  • Obres entrades Abrera sentit Lleida

Talls a l'entrada del nucli urbà d'Abrera i al Polígon Industrial Sant Ermengol per obres de millora al Torrent Gran

24/8/2016

El dia 29 d'agost van començar les obres de la millora hidràulica del Torrent Gran d’Abrera al seu pas per sota de la l’Autovia A-2 i la via de servei lateral d’accés al nucli urbà d’Abrera i al polígon industrial Sant Ermengol.

Les obres de millora hidràulica consisteixen en substituir l’obra de drenatge actual per una de nova, amb una major geometria que l’actual.

Per tal de substituir aquesta obra de drenatge, s’ha de desmuntar el vial lateral d’entrada a Abrera al seu pas per sobre del Torrent Gran. Aquest canvi, millora la seguretat en aquest punt, i són unes obres inevitables, tot i l’afectació de trànsit que comporten.

Aquesta entrada a Abrera romandrà tancada aproximadament 6 mesos des de l’inici de les obres, i aquest període pot variar en funció del desenvolupament de les mateixes.

L’accés al nucli urbà per part dels turismes i motocicletes, es pot realitzar per les sortides, sentit Lleida, número 585 (Ca n’Amat i Polígons Industrials d’Abrera), 582A (C55 direcció Manresa) i 582B (Polígon industrial Sant Ermengol i el Rebató).

Pel que fa a l’accés dels camions als Polígons Industrials Barcelonès i Sant Ermengol, només poden utilitzar les sortides, sentit Lleida, número 585 (Ca n’Amat i Polígons Industrials d’Abrera), i 582B (Polígon Industrial Sant Ermengol i el Rebató), també en sentit Lleida.

Senyalització provisional
Les obres les realitza el Ministeri de Foment. Des de l’Ajuntament d’Abrera hem demanat que es millori la senyalització en aquest tram.

Hi ha un seguit de senyalització provisional, consensuada amb el Ministeri de Foment, que indica els acessos tant al nucli urbà d’Abrera com als polígons industrials.

• Declaracions del regidor d'Obres i Serveis, Albert Roca