DIMECRES, 26/09/2018 | 00:55 h

• Castell de Voltrera. Ermita

L’accés al Castell de Voltrera no es permès temporalment

28/7/2016

El Castell de Voltrera està pendent d’una rehabilitació que consolidi estructures malmeses. Per seguretat de les persones i de les estructures, l’accés al castell no es permès temporalment.

Visita i exposició

Coincidint amb la Festa Major de Can Vilalba, dissabte passat, 23 de juliol, va tenir lloc una visita guiada a les restes del castell, a càrrec de Jaume Morera, del Centre Muntanyenc i de Recerques Olesà.

Després de la visita es va inaugurar al Casal Social de Can Vilalba la mostra “Castell de Voltrera. Albirant el passat”. Més de 200 persones van visitar durant el cap de setmana l’exposició, que mostra la història del castell en plafons i diferents materials arqueològics trobats a les restes del castell. L’exposició es farà de nou a la tardor a un espai encara per determinar amb més materials provinents del castell.

“Aquestes dues accions són les primeres visibles, que no de treball, de la Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni en relació a patrimoni. Pel nombre de visitants i pels comentaris que ells mateixos han expressat, podem dir que ha estat un èxit”, ha explicat la regidora, María José Orobitg.