DIMECRES, 15/08/2018 | 01:16 h

• Obres Ca N'Amat 1
  • Obres Ca N'Amat 2

Obres de subministrament elèctric a l’Avinguda Ca n’Amat

15/7/2016

L'empresa Endesa Distribución Elèctrica S.L.U està executant dues obres de subministrament elèctric que afecten l’Avinguda Ca n’Amat.

A la vorera Sud s’estan executant les obres d’escomesa elèctrica al nou polígon industrial P7 de Martorell. El tram que s’està executant, d’uns 650 metres, va de la rotonda SEAT al Centre de Transformació d’Endesa, a l’avinguda Ca n’Amat. La previsió es que les obres finalitzin la primera setmana d’agost.

A la vorera Nord, a l’inici de l’avinguda, s’està realitzant una escomesa elèctrica a una nau industrial. El tram d’obres és d’uns 100 metres. La previsió és que les obres finalitzin la propera setmana.

Des de l’Ajuntament d’Abrera demanem disculpes per les molèsties que les obres ocasionen.