DIMECRES, 19/09/2018 | 12:54 h

• Revisió oftalmològica

Campanya de detecció precoç del glaucoma a la plaça Pau Casals

11/7/2016

Una unitat mòbil de l’Institut Oftalmològic Tres Torres es troba ubicada a la Plaça Pau Casals des d’aquest matí per a la realització de revisions oftalmològiques per a la prevenció precoç del glaucoma.

Les revisions tenen una durada de 8 a 15 minuts. La Unitat mòbil estarà a la Plaça Pau Casals els dies 11, 12, 13 i 14 de juliol de les 10 del matí a les sis de la tarda.

La campanya va dirigida especialment a la població amb factors de risc com poden ser: hipertensió ocular, ser major de 40 anys, miopia elevada, diabetis, hipermetropia, persones en tractament amb corticoides, persones amb familiars directes amb glaucoma; si bé tota la població es pot realitzar la revisió.

Pèrdua de visió

El glaucoma és una malaltia ocular crònica en la que es produeix una pèrdua de visió de caràcter irreversible al danyar-se el nervi òptic.  L’Institut Oftalmològic Tres Torres ha ofert la possibilitat de realitzar aquesta campanya de detecció precoç del glaucoma al nostre municipi. Des de la Regidoria de Medi Ambient i Sanitat us animem a participar-hi.