DIMARTS, 14/08/2018 | 16:02 h

• Ca N'Amat. Festa Major. Festa Escuma

Ca n’Amat celebra aquest cap de setmana la seva Festa Major

8/7/2016

Amb el mes de juliol arriben les festes majors dels barris d’Abrera. Aquest cap de setmana, els veïns i veïnes de Ca n’Amat celebren la seva festa, amb tot un seguit d’activitats, que tindran lloc al Casal Social de Ca n’Amat.

Aquesta tarda, a les 18 hores, hi haurà un espectacle d’animació infantil. I a la nit, a les 22 hores, cinema a la fresca, una activitat que hem promogut des de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera.

Demà dissabte a la tarda, 9 de juliol, hi haurà activitats infantils: inflables, cars i futbolí humà. A les 21.30 els veïns i veïnes de Can n’Amat celebraran un sopar de germanor, seguit de l’actuació de l’orquestra Platinum.

Diumenge, 10 de juliol, hi haurà Festa de l’Escuma, a les 12 del migdia. I al vespre, a els 21 hores, havaneres amb Ron Cremat a càrrec del grup Montjuic i fi de festa.

Des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera hem col·laborat amb l’Associació de Veïns de Ca n’Amat en l’organització d’aquest esdeveniment. Bona Festa Major!