DILLUNS, 24/09/2018 | 23:34 h

• FESTA MAJOR

Fes clic! a la Festa Major. Concursa i participa en el reportatge fotogràfic més festiu de 2016

2/6/2016

Des de la regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera organitzem un any més el concurs de fotografia, Fes Clic! a la Festa Major. Hi pot participar tothom que ho desitgi. Les fotografies han de mostrar algun esdeveniment o aspecte de la Festa Major d’Abrera 2016, que tindrà lloc al nostre municipi els dies 29 de juny, 1, 2 i 3 de juliol de 2016.

Vols participar-hi? Pren nota...

Mides

El tamany de les fotografies és lliure, amb un límit màxim de 30 x40 cm. Les fotos han d’anar muntades en cartolina blanca o negre rígida, sense inscripcions ni senyals al davant.

Identificació

Al dors figurarà títol de la foto, nom i cognoms de l'autor, núm. de DNI, adreça postal i electrònica i telèfon.

Trameses

Les fotografies, protegides i lliures de qualsevol despesa de tramesa, han de ser enviades o entregades personalment a:

CONCURS DE “FESTA MAJOR ABRERA 2016”

Casa de Cultura d’Abrera

Federico Garcia Lorca, 17

08630 ABRERA (BARCELONA)

Horari de lliurament presencial: de dilluns a divendres de 17 a 21 h (consergeria).

Calendari

El termini d'admissió de les fotografies és el 8 de juliol de 2016, fins a les 21 h.

El veredicte es comunicarà als guardonats per telèfon o correu electrònic. Les fotografies poden quedar exposades a la Casa de Cultura. Un cop clausurada l'exposició, les fotografies que no hagin estat premiades es podran recollir.

Premis

Hi ha tres premis en metàl·lic. El primer és de 180 €; el segon, de 120 €; i el tercer, de 70 €. Les obres premiades passaran a formar part del fons fotogràfic de l’Ajuntament d’Abrera, els quals es reserven el dret de publicar-les, reproduir-les i difondre-les sense afany de lucre, i els participants es comprometen a no demanar els drets d'autor per la reproducció de les fotografies.