DIJOUS, 16/08/2018 | 04:21 h

• PLE 26 DE MAIG

El Ple Municipal aprova per unanimitat una moció sobre el conflicte laboral en el Centre Aquàtic Municipal (CAM)

1/6/2016

En la sessió ordinària del Ple Municipal, celebrada el 26 de maig passat, tots els grups van donar suport a la moció presentada per Alternativa d’Abrera i Abrera en comú per tractar el conflicte laboral existent al Centre Aquàtic Municipal (CAM). El regidor d’Abrera en Comú, Valeri Mena, va presentar la proposta.

El Ple Municipal va acordar l’elaboració d’un informe per part de la Secretaria de l’Ajuntament d’Abrera. Aquest analitzarà la responsabilitat solidària de l’Ajuntament envers el deute salarial que les dues empreses que presten els serveis de socorrisme i neteja al CAM mantenen amb els  treballadors i treballadores.

El Ple també va aprovar la creació d’una comissió informativa, que analitzarà les incidències que han tingut lloc durant la prestació dels serveis de socorrisme i neteja al centre aquàtic i treballarà perquè aquesta situació no pugui passar de nou en el futur.

Després de les votacions, el representant dels treballadors del CAM, Eduardo Martín, es va adreçar al Ple. El portaveu va destacar que porten dos anys amb problemes i va demanar celeritat en la resolució del conflicte.