DIVENDRES, 21/09/2018 | 05:07 h

• PLE 26 DE MAIG

El Ple Municipal rebutja la instal•lació d’una Central Integrada de Mercaderies (CIM) a Abrera

1/6/2016

El Ple Municipal va rebutjar en la sessió ordinària del 26 de maig passat la instal•lació d’una Central Integrada de Mercaderies a Abrera (CIM).

Els grups municipals d’Alternativa d’Abrera i Abrera en Comú  van presentar la moció, que va comptar amb els vots favorables dels grups municipals de PSC, Esquerra, Convergència, Ad’a, Abrera en Comú, C’s, i el vot en contra del PP.

El regidor Miguel Carrión, d’Ad’A, va llegir la proposta, que manifesta la voluntat d'impedir la implantació d'aquesta Central Integrada de Mercaderies (CIM) al terme municipal del nostre municipi, utilitzant totes les vies polítiques i legals a l'abast d'aquest Ajuntament, i comptant també amb la mobilització del teixit associatiu i la ciutadania d'Abrera.

Aquests acords es comunicaran al govern de la Generalitat de Catalunya, al grups parlamentaris al Parlament de Catalunya, a l’empresa CIMALSA, a les associacions locals mitjançant correu ordinari, i a la ciutadania d'Abrera amb els mitjans de comunicació locals.