DIJOUS, 28/03/2024 | 15:00 h

Viu la Festa Major 2016!

30/6/2016

Ja estem de Festa Major! Com diu el refranyer popular “Per Sant Pere, festa a Abrera”. Aquest dimecres, 29 de juny, hem celebrat la festivitat del patró del municipi amb diverses activitats.

A les deu del matí, l’estacionament del Montserrat Centre Abrera va allotjar la Primera competició scooter Montserrat Centre/Tuskate. A les dotze del migdia, l’Església de Sant Pere d’Abrera es va omplir amb la celebració de la Missa Major. Després, l’Hort de la Parròquia va acollir un concert vermut amb David Monné Quintent.

A la tarda, nens i nenes i adults van participar a la xocolatada que va tenir lloc a l’escenari Can Morral, al Parc de Can Morral. Aquesta és una activitat que va comptar amb la col·laboració de l’AMPA de l’Escola Francesc Platón Sartí. Seguidament, les famílies van gaudir d’un espectacle de circ a càrrec de Rodolfo & Rita.

L’escenari Casanova, a la plaça Rafael Casanova, va acollir una ballada de sardanes amb la Cobla Contemporània. I l’escenari Casals, a la plaça de Pau Casals, un concert de l’Escola de Música d’Abrera.

Per acabar el dia, el Parc de l’Estació es va convertir en un cine amb el cicle Cinema Jove al Carrer i la projecció de la pel·lícula Jurassic World.

Exposicions

L’alcalde, Jesús Naharro, va inaugurar dimarts l’exposició de treballs manuals, costura i patchwork realitzats als diferents tallers que es realitzen durant l’any al Casal d’Avis. En l’acte es va reconèixer, especialment, la tasca realitzada pels professors voluntaris.

D’altra banda, a la Casa de Cultura podeu visitar la Mostra de les obres que han participat en el XXè Concurs de Cartells de la Festa Major 2016.

Trobareu tota la informació sobre aquestes i altres activitats al programa de la Festa Major 2016.

Des de l’Ajuntament d’Abrera us desitgem una bona Festa Major!