DIMECRES, 15/08/2018 | 01:17 h

• Fira Primavera. Sant Esteve Sesrovires

Visitem la Fira de Primavera de Sant Esteve de Sesrovires

19/4/2016

Sant Esteve de Sesrovires ha celebrat aquest diumenge, 17 d’abril, la Fira de Primavera, que ha aplegat la Fira del Comerç Local i la Mostra d’Entitats en els carrers més cèntrics del municipi veí.

L’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, Mònica Torre-Marín, han visitat la fira convidats pel consistori de Sant Esteve, que enguany ha apostat per donar a conèixer la Fira de Primavera més enllà del municipi.

Alcaldes i regidors van assistir a un breu acte institucional, celebrat a l’Ajuntament de Sant Esteve de Sesrovires, i seguidament van passejar per la fira, que va comptar amb més de 50 estands, exhibicions esportives, un rocòdrom infantil i un grup d’animació. La visita va finalitzar amb un brindis davant l’estand del consistori sesrovirenc.