DIMARTS, 14/08/2018 | 21:16 h

• EL SUPER MES

El Baix Llobregat, referent del turisme familiar aquest mes d´abril

7/4/2016

El SuperMes és una campanya sense precedents liderada pel Consorci de Turisme del Baix Llobregat. Tots els divendres, dissabtes i diumenges del mes d’abril, les famílies amb infants podran gaudir d´una oferta turística dissenyada a la seva mida, amb descomptes molt especials.

Els descomptes inclouem packs familiars, activitats gratuïtes, descomptes exclusius en allotjaments i restaurants o menús infantils gratuïts, entre moltes altres promocions que cada establiment ha preparat especialment per a aquest abril.

Sota el nom del SuperMes, la campanya vol convertir el Baix Llobregat en el gran parc d´oci per a les famílies, amb l´objectiu de reforçar el gran poder d´atracció que ja té la comarca per a aquest públic. Pels establiments i equipaments que s´han adherit al SuperMes, la campanya els suposa un reclam immediat i també un excel•lent mecanisme per demostrar que la seva oferta està orientada al públic familiar.

El Baix Llobregat prepara un abril de rutes en bicicleta pel Delta del Llobregat, excursions per a descobrir castells i paratges naturals únics, sortides a cavall, circuits d’aventura, un recorregut per a viatjar al món subterrani de les Coves de Montserrat a Collbató, fer d’exploradors al Parc Arqueològic Mines de Gavà, descobrir l’obra més autèntica de Gaudí, la Cripta de la Colònia Güell, i experiències úniques com pasturar un ramat d’ovelles, entre moltes altres activitats.