DIMARTS, 14/08/2018 | 08:48 h

La Deixalleria municipal estrena nova imatge

30/3/2016

Les instal•lacions de la Deixalleria municipal presenten una nova imatge després dels treballs realitzats per la Brigada municipal. Els contenidors de runes, voluminosos, paper, ferralla i fusta s’han pintat de blanc. També s’ha adequat la zona verda.

La Deixalleria és una instal•lació que permet fer una recollida selectiva de residus, per la seva posterior valorització, tractament i recuperació, d’aquelles fraccions de residus municipals per a les quals no hi ha un sistema de recollida domiciliària o uns contenidors específics al carrer.

Els ciutadans i ciutadanes hem de prendre consciència de la necessitat de fer ús de la Deixalleria municipal. D’aquesta manera contribuïm a la millora del medi ambient i del nostre entorn. A la deixalleria podem portar:

Residus especials: pneumàtics, fluorescents i làmpades de vapor de mercuri, bateries, dissolvents, pintures i vernissos, piles, electrodomèstics, ordinadors, mòbils,olis minerals usats (de motor)...

Residus ordinaris: ferralla i metalls, olis vegetals usats (de cuina), tèxtils, voluminosos, mobles i matalassos,

Altres: fustes, restes de poda i jardineria, runa i restes de construcció d’obres menors.

La Deixalleria municipal d’Abrera està situada al carrer Sant Ermengol número 15, Pol. Ind. Sant Ermengol (davant Faurecia). Tel. 93 770 27 93. Horari: dimarts, dijous, divendres, dissabte i diumenge de les 10 del matí a les 2 de la tarda; i dijous i dissabte, de les 5 a les 7 de la tarda.

Es poden deixar mobles i trastos vells al costat dels contenidors de recollida d’escombraries, el segon i últim dijous de cada mes (durant tot el dia).