DIJOUS, 16/08/2018 | 10:04 h

Tradicional cantada de caramelles pels carrers d´Abrera per celebrar la Pasqua

29/3/2016

Unes 50 persones de totes les edats van amenitzar els carrers del nostre municipi diumenge passat, 27 de març, amb la tradicional cantada de caramelles amb motiu de la Pasqua.

Amb els vestits típics de catalans i catalanes, el grup de caramellaires van començar a cantar al barri del Rebató, sota la direcció de Josep Sucarrats.

Seguidament, un trenet de carretera va portar els caramellaires a diferents indrets del poble, com l’Avinguda Generalitat, la residència d’avis Canigó, la plaça de l’Ajuntament, el carrer de la Font i la plaça de l’Església, on van finalitzar la cantada coincidint amb la fi de la missa a la Parròquia de Sant Pere.

Els regidor d’Obres i Serveis, Parcs i jardins, Urbanisme i mobilitat, Albert Roca, i el regidor de Seguretat ciutadana, Protecció civil i Personal, José Luis Hita, van rebre els caramellaires a la plaça de l’Ajuntament en representació del consistori.

Guitarres, flautes i un acordió van acompanyar les veus dels caramellaires, que un any més van oferir al poble un alegre repertori de tradicionals cançons que celebren la Pasqua Florida i l’arribada de la primavera.