DIMECRES, 19/09/2018 | 12:56 h

El delegat del Govern de la Generalitat a Barcelona i l´alcalde valoren positivament la visita al nostre municipi

28/3/2016

El delegat del Govern de la Generalitat de Catalunya a Barcelona, Miquel Àngel Escobar, va visitar el 23 de març passat el nostre consistori. El delegat va ser rebut per l´alcalde, Jesús Naharro, amb qui va mantenir una reunió de treball en la que també van participar el regidor d´Urbanisme i Mobilitat, Albert Roca, i l´arquitecte i cap del departament d´Urbanisme, Antoni Muñoz.

Les oportunitats en matèria econòmica i logística del municipi i la connexió entre les vies C-55 i B-40 van centrar la trobada.

El delegat del Govern i l´alcalde van valorar positivament la visita. “Hem pogut compartir la visió que té l´alcalde, el consistori, en relació a les oportunitats que té Abrera, copsant que ho vol fer d´una manera molt integrada a la trama urbana, molt respectuosa amb els espais de convivència ciutadana, però també d´una manera molt integrada a l´entorn mediambiental”, va explicar Miquel Àngel Escobar. “Hem pogut intercanviar idees i projeccions de futur del nostre municipi des de la sostenibilitat i el respecte al medi ambient”, va destacar l´alcalde.

Després de la reunió, el delegat del Govern va participar en el minut de silenci realitzat a la Plaça de l´Ajuntament en solidaritat amb les víctimes dels atemptats a Brusel•les, juntament amb l´alcalde, regidors, regidores i treballadors de la corporació. Seguidament, va signar el llibre d´honor del consistori i va visitar la cruïlla de les carreteres C-55 i B-40, on va poder conèixer in situ les propostes realitzades des de l´ajuntament, que va qualificar de “raonables”.

Diàleg constructiu
El delegat del Govern va comentar que en el marc del diàleg amb el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat es trobaran les fórmules perquè sigui possible la necessitat de casar la proposta de l´Alcaldia d´Abrera amb la visió que es pugui tenir des del departament. “Ens afegirem en aquest diàleg constructiu perquè sigui eficaç i permeti aprofitar totes aquestes oportunitats econòmiques i socials”, va assenyalar Miquel Àngel Escobar.

“Agraeixo la predisposició del nostre delegat del Govern per anar a visitar aquesta cruïlla i palpar el territori. Som gent de territori, de proximitat. Així s´estableixen els projectes, les bones idees, que amb il•lusió es poden transformar en fets”, va afegir l´alcalde.