DIMARTS, 14/08/2018 | 19:28 h

Jesús Naharro planteja que Abrera aculli una prova pilot de transport a demanda al Consell Comarcal del Baix Llobregat

25/3/2016

L’alcalde, Jesús Naharro, i el regidor d’Urbanisme i mobilitat, Albert Roca, van assistir el 17 de març passat a la presentació al Consell Comarcal del Baix Llobregat de l’estudi per a la implantació d’un sistema de Transport a la Demanda al Baix Llobregat.

Aquest estudi es troba en la fase inicial i el duu a terme l’Associació de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU), amb el cofinançament de la Diputació de Barcelona. L’estudi te l’objectiu d’assolir un millor coneixement de les àrees dels municipis que no tenen cobertura amb els serveis regulars de transport de viatgers.

“Els ajuntaments hem d’anar un pas per endavant per satisfer les necessitats dels nostres veïns i veïnes. Per això s’està estudiant la implantació de la mobilitat a demanada”, ha explicat l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro.

Mobilitat als barris
L’alcalde i el regidor van destacar a la reunió la singularitat del nostre municipi, amb un nucli urbà, on tenim la major part de la població, i uns barris que comencen a consolidar-se com a nuclis de primera residència. “Contemplem al voltant de 2.500 persones en tots els barris. Hem de tenir un transport que doni servei a les necessitats de la ciutadania”, ha assenyalat l’alcalde.

Per aquest motiu, des de l’Ajuntament d’Abrera hem proposat que el nostre municipi aculli una prova pilot de l’estudi sistema de Transport a la Demanda al Baix Llobregat. “El president del Consell Comarcal, l’alcalde Josep Perpinyà, s’ha mostrat favorable a valorar aquesta opció, que permetria millorar la mobilitat dels nostres veïns i veïnes”, ha comentat Naharro.