DIJOUS, 15/11/2018 | 14:33 h

El Centre Obert La Galàxia i l´Associació naturalista d´Abrera visiten el riu Llobregat

18/3/2016

Aquest dijous 17 de març els infants i famílies del Centre Obert la “Galàxia” vam celebrar, de la mà de l’Associació Naturalista Anda Abrera, la festa final del segon trimestre en mig de la naturalesa.

L’excursió es va iniciar al parc de Sant Hilari del nostre poble. Vam anar caminant fins a la petita ermita que pren el mateix nom i després cap a la ribera del riu Llobregat.
De camí cap al riu vam trobar-nos un ramat d’ovelles (imagineu-vos la sorpresa dels infants!) i també les restes d’una Via Romana, d’on es diu que va néixer Abrera.

El Jaime, de l’Associació Naturalista Anda Abrera, ens anava explicant tot el que coneixia del riu i d’aquest paratge natural que tenim tant a tocar. Durant la caminada vam aprofitar per visitar els xops que l’any anterior vam replantar, vam jugar a fer curses enmig dels arbres i a llançar pedres al riu per veure qui les feia rebotar més vegades sobre l’aigua.

Va ser una molt bona tarda i tant petits com grans ens ho vam passar molt bé. A vegades no cal marxar gaire lluny ni gastar diners per gaudir del nostre temps lliure.

Des d’aquí volem agrair a l’Associació Anda Abrera la seva tasca de divulgació i preservació d’aquest paratge natural i d’haver volgut compartit amb nosaltres aquesta tarda.

El Centre Obert tornarà a obrir portes després de les vacances de Setmana Santa, el 29 de març.