DILLUNS, 24/09/2018 | 23:16 h

Projecte de millora del servei de l´Oficina d´Atenció a la Ciutadania (OAC)

2/2/2016

Des de l’Ajuntament d’Abrera, amb la col•laboració de la Diputació de Barcelona, hem iniciat un projecte de millora del sistema d’atenció als veïns i veïnes del municipi a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).

La sala de plens de l’Ajuntament va acollir aquest dilluns 1 de febrer una reunió informativa on vam donar a conèixer als treballadors administratius i auxiliars administratius de la Corporació aquesta iniciativa, que té com a objectiu millorar la qualitat del servei i la relació entre la ciutadania i l’administració.

A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), els veïns i veïnes d’Abrera poden trobar informació dels serveis que realitzem des de l’administració local, així com iniciar i registrar diferents tràmits. Trobareu la seu de l’OAC a la planta baixa de l’Ajuntament d’Abrera, amb els següents horaris:

Matins: de dilluns a dissabte de 9 a 14 hores.
Tardes : dimarts i dimecres de 16.30 a 19 hores (durant els mesos de juliol i agost només tardes de dimecres de 16.30 a 19hores).