DIMECRES, 26/09/2018 | 01:23 h

Comença el XXI Concurs de Teatre Vila d´Abrera 2016

5/2/2016

La Sala Municipal d’Abrera és l’escenari d’una nova edició del XXI Concurs de Teatre Vila d’Abrera, que comença aquest diumenge 7 de febrer amb nou propostes teatrals a càrrec de diferents companyies de tot Catalunya. Les funcions, que comencen a les sis de la tarda, són les següents:

7 de febrer
Companyia: Gat El Masnou
Obra: Vivim al Raval
Autor: Robert Lopez i Jeff Marx (adaptació al català de David Solé)
Comèdia musical que mostra la persecució de cadascú dels personatges pel seu propòsit vital. Obra que combina els personatges de Barrio Sésamo amb personatges de carn i óssos creant un univers propi. Una obra per adults que no deixa indiferent.

14 de febrer
Companyia: Inestable Ceretana de Teatre de Puigcerdà
Obra: Agnes de Déu
Autor: John Pielmeier
Fe o raó? Ciència o religió? Existeixen els miracles? No hi ha una resposta fàcil; rés en aquest món no és mai blanc o negre d’una forma absoluta, els matissos són importants.

21 de febrer
Companyia: Grup Teatre l’ARC de Fals
Obra: Només perquè t’estimo
Autor: Francesc Parcerisas
La vida de dues germanes després de quinze anys d’oblit i d’injustícia. Només el record de la seva estimació de petites els i donarà força per refer les seves vides.

6 de març
Companyia: El Rossegall Grup de Teatre de Vilanova i la Geltrú
Obra: El mètode Grönholm
Autor: Jordi Galceran
La multinacional sueca Dekia ha de contractar un executiu que gaudirà d’unes condicions laboral mols interessants. Quatre candidats estan disposat a fer el que calgui per assolir el lloc de treball.

13 de març
Companyia: Teatre Casal Corpus
Obra: El temps i els Conway
Autor: J.B. Priestley
Les grans expectatives davant la vida d’una família benestant anglesa es dissipen amb el pas del temps fins a convertir-se en frustracions.

20 de març
Companyia: Quollunaka
Obra: Corona d’espines
Autor: Josep Maria de Sagarra
L’obra narra les trifulgues d’un acord de matrimoni entre una pubilla i un nebot sense pares, on es barregen necessitats de diners i també algunes sospites.

10 d’abril
Companyia: Escola de Teatre d’Abrera (Companyia convidada)
Obra: SISTER ACT, el musical

17 d’abril
Companyia: Grup Artístic Illets d’Abrera (Companyia convidada)

23 d’abril
Companyia: Plàudite teatre
Obra: Don Quijote, de la Mancha al Mar
Autor: Adaptació lliure de l’obra de Miguel de Cervantes
Al finalitzar es realitzarà el lliurament de premis.

Diumenge 23 d’abril es tancarà el XXI Concurs de Teatre Vila d’Abrera amb l’entrega de premis i trofeus. El jurat valorarà diferents aspectes de les actuacions per entregar els següents guardons:

El primer premi està dotat amb 400 € i trofeu (tots els premis estaran subjectes a retenció d’IRPF). El segon premi compta amb 275 € i trofeu. El tercer premi consta de 150 € i el trofeu Núria Estrada. Aquest tercer premi es decidirà per votació popular.

També hi haurà trofeus per les tres millors actrius principals i les tres millors actrius secundàries. El millor actor principal s’endurà el Trofeu Salvador Ollé. També hi haurà trofeus pel segon i tercer millors actors principals i els tres millors actors secundaris.

El Concurs de Teatre també reconeixerà amb trofeus la millor escenografia, així com un primer i un segon premi a la millor direcció teatral.

Des de la regidoria d’Acció Cultural de l’Ajuntament d’Abrera organtizem el Concurs de teatre, que aquest any arriba a l’edició número 21. Els apassionats de les arts escèniques compten amb descomptes en forma d’abonaments per veure les obres. També hi ha preus reduïts per les persones majors de 60 anys, els menors d’11 a 18 anys, persones en situació d’atur, veïnes i veïnes amb disminució, i ciutadans amb carnet de la Biblioteca. Pels nens de 0 a 10 anys l’entrada és gratuïta.

Entrada general .........................4,30 €/2,55 € (preu reduït)
Abonament 3 sessions.............10,30 €/ 6,15 € (preu reduït)
Abonament 4 sessions.............13,75 €/ 8,10 € (preu reduït)
Abonament 6 sessions............20,60 €/ 12,35 € (preu reduït)