DIJOUS, 16/08/2018 | 04:26 h

Vine a fer ús de la Deixalleria Municipal i t´obsequiarem amb un pack de bosses que et facilitarà el reciclatge a casa teva!

29/1/2016

La Deixalleria Municipal és una instal•lació que permet fer una recollida selectiva de residus, per la seva posterior valorització, tractament i recuperació, d’aquelles fraccions de residus municipals per a les quals no hi ha un sistema de recollida domiciliària o uns contenidors específics al carrer.

Des de la regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Abrera us convidem a fer ús de la Deixalleria Municipal, on us obsequiarem amb un pack de bosses de reciclatge domèstic (envasos, vidre i paper). Les persones encarregades de la Deixalleria us informaran de la correcta gestió dels residus que hi porteu. Aquest servei és important perquè permet:
• Aprofitar els residus valoritzables.
• Disminuir la quantitat de residus que van a parar als abocadors.
• Evitar l´abocament incontrolat de residus a l´entorn del nostre poble.
• Separar els residus perillosos generats a les llars per a donar-los la destinació final més adequada.
• Informar i formar els ciutadans sobre la correcta gestió dels residus.

Què s´hi pot portar
• Residus especials: pneumàtics, fluorescents i làmpades de vapor de mercuri, bateries, dissolvents, pintures i vernissos, piles, electrodomèstics, ordinadors, mòbils,olis minerals usats (de motor)...
• Residus ordinaris: ferralla i metalls, olis vegetals usats (de cuina), tèxtils, voluminosos, mobles i matalassos.
• Altres: fustes, restes de poda i jardineria, runa i restes de construcció d’obres menors.
• * Utilitzeu la deixalleria per desfer-vos dels residus que no es puguin abocar als contenidors.
• L’horari de la Deixallleria municipal és el següent:
• dimarts, dijous, divendres, dissabte i diumenge de les 10 del matí a les 2 de la tarda; i dijous i dissabte, de les 5 a les 7 de la tarda.
• Situada al carrer Sant Ermengol nº 15, Pol Sant Ermengol (davant Faurecia).
• Tel. 93 770 27 93.