DIMARTS, 14/08/2018 | 19:23 h

L´Equip B del Club Frontenis Abrera, campió de la Segona Divisió

26/1/2016

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem a l’equip B del Club Frontenis Abrera, que el passat 16 de gener es va proclamar campió de la Segona Divisió al guanyar per 2 sets a 1 al Club Natació Terrassa, aconseguint així l’ascens a la Primera Divisió, la categoria reina, per la temporada vinent.

D’altra banda, el proper cap de setmana, els dies 30 i 31 de gener, s’iniciarà una nova edició del Campionat de Catalunya per Parelles 2016, amb un total de 57 parelles inscrites. El Club Frontenis Abrera hi serà representat amb tres parelles en les tres categories superiors de la competició (Honor, 1a i 2a).

Amb aquesta xifra, el Club Frontenis Abrera és el segon club de Catalunya amb el major nombre de parelles participants, per darrere del Club Natació Terrassa. Una bona notícia per la pràctica d’aquest esport al nostre municipi. Molta sort a tots els jugadors!

A tots els aficionats, us recordem que els dissabtes per la tarda (de 16 a 20h) i diumenges pel matí (de 10 a 13h) podeu passar una estona divertida als frontenis municipals d’Abrera (Passeig de l’Església, s/n) amb tots els partits locals.